ללא קטגוריה

הרמת גבות וניתוח עפעפיים

ניתוח הרמת גבות וניתוח ועפעפיים מיועד לנשים וגברים כאחד, אשר מחפשים פתרון לצניחת העפעפיים עליונות, הגבות והופעת “שקיות” מתחת לעיניים. הבעיה יכולה להפטר באמצעות הליכים כירורגיים פשוטים יחסית, אשר יבטיחו שיפור ניכר בנראות הפנים- במקום מראה זקן ועייף, המטופל יקבל מראה רענן, חיוני וצעיר. לא פחות חשוב- לאחר הניתוח, בהרבה מקרים המטופל יחוש הקלה ושיפור בשדה הראייה.

כיצד משתנה מראה העפעפיים עם הגיל?

תופעת נפילת העפעפיים, הינה תופעה נפוצה, שכולנו מכירים ויודעים לזהות, אם לא אצלנו, אז אצל ההורים שלנו, הסבים שלנו ועוד. למעשה, זו תופעה כל כך מוכרת, שזה לא באמת בעיה, זה דבר טבעי שקורה עם השנים ככל שאנו מתבגרים. העפעפיים העליונים מתחילים “לצנוח” למטה בעקבות חולשה של השרירים וכך גם הגבות והמצח המתמלא בקמטים- מה שיוצר מראה עייף ולעתים אף גורם להסתרה של שדה הראייה. ישנם אנשים רבים שלא מצליחים להשלים עם זאת במראם וחפצים בעין צעירה יותר, או שסובלים מהפרעה בשדה הראייה, ואת האמת, שאין צורך מכיוון שכמו להרבה דברים, עם רופא פלסטי מקצועי ומנוסה, ניתן להגיע לתוצאות מדהימות, ללא הרבה קושי או כאב.

הרמת גבות וניתוח עפעפיים- פתרונות

ניתוח הרמת עפעפיים מיועד לתיקון העפעפיים העליונים עם או ללא הרמת גבות, יכול להתבצע תחת הרדמה כללית או מקומית, כאשר במהלכו מתבצעת הסרה של עודפי עור ושומן שהסתירו את העין ואת העפעפיים העליונים. בנוסף, תתבצע מתיחה של העור והסרת עודפי שומן בעפעפיים התחתונים. אורכו של הניתוח משתנה התאם לסוג הניתוח, הצלקות מוסתרות היטב בקפל הטבעי של העין ולרוב ההחלמה אינה ארוכה.

הרמת עפעפיים חומצה היאלורונית

אצלנו במרפאת DR ניתן גם לבחור בטיפולים משלימים אשר לא מצריכים הליך כירורגי, אלא טיפולים אסטטיים, שנותנים הקלה ומשפרים את המראה ולעתים עבור רבים, אף יכולים לתת פתרון לבעיה: 1. ביצוע קילוף כימי, או שיוף באמצעות לייזר, הנועד לחזק וליישר את העור בעפעף התחתון.  2. הזרקת חומי מילוי על בסיס חומצה היאלורונית, אשר נועד בעיקר למילוי חריצים ושקעים בעור.  3. המסת שומן הבולט בעפעף התחתון בשיטה ייחודית ( מתאים למטופלים בעלי בלט קל וללא עור עודף.

על מרפאתנו- מרפאת DR

מרפאתנו ממוקדמת בשני מקומות ברחבי הארץ, בתל אביב ובחיפה. הניתוחים שלנו נערכים על ידי ד”ר רון עזריה וד”ר ענבר, רופאים בעלי התמחות בכירורגיה פלסטית בעלי ניסיון רב של שנים ואלפי ניתוחים מוצלחים. בנוסף, במרפאה נותנים שירות צוות מקצועי המלווה את המטופלים באופן אישי ושני רופאים מקצועיים נוספים: מומחה לפלסטיקה ומומחה להרדמה ולטיפול נמרץ.

אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר עוד היום על מנת שנוכל לקבוע עמכם פגישת ייעוץ בה נוכל לתת לכם את כל הפרטים הנחוצים ולהתאים את הטיפול המתאים ביותר עבורכם.

חזרה לרשימה