ללא קטגוריה

ניתוחי פנים לגברים

בשנים האחרונות עם התפתחות הטכנולוגית המאפשרת תוצאות הנראות טובות וטבעיות יותר מבעבר, יותר ויותר גברים פונים ומעוניינים לעשות ניתוחי פנים וצוואר, כמו ניתוחי אף הנפוצים ביותר, ניתוח הרמת עפעפיים, עיצוב הסנטר, מתיחת פנים, הצמדת אוזניים ועוד.

ניתוחי פנים לגברים- דברים שצריך לדעת

ניתוחי פנים וצוואר מיודעים עבור גברים ונשים, מעל גיל 18, לאחר גיל ההתבגרות ולאחר שמבנה הפנים התייצב. אנשים רבים בוחרים לעבור ניתוחים אלו, מאחר והם לא אוהבים או לא מרגישים שלמים עם משהו בפניהם. שכן, הפנים שלנו הם חלק חשוב והבולט ביותר בגופנו, ואם האף שלנו למשל עקום או גדול מדי, למרות הוא חלק קטן בהשוואה לשאר האיברים, הוא מרכזי מאוד ומשפיע רבות על נראות הפנים. תיקון שלו יכול ליצור מראה שונה לגמרי, סימטרי ואסטטי יותר, שבסופו של דבר יגרום לנו להרגיש יותר טוב עם עצמנו, ואף יכול לעזור לנו להשיג מטרות שאנחנו רוצים ולא מצליחים להשיג, כמו למשל לעתים במציאת זוגיות. אותו הדבר לגבי הסנטר שלנו, האוזניים, העפעפיים ועוד.

כמו כן, כמובן שעל מנת להשיג ולשפר את המראה של איבר אחד או יותר בפניכם, לא תמיד יש צורך בניתוח מורכב מדי. במקרים רבים ניתן להשיג זו בטיפול אסתטי אחד או יותר בלבד. או למשל באמצעות ניתוח קל, הנערך לרוב בהרדמה מקומית ובו אנו נוטלים שומן מאזורים אחרים בגוף (מותניים, בטן, ירכיים) ולאחר עיבוד אנו מזריקים אותו לאזור הסנטר למשל- לשיטה זו ישנו היתרון גדול שכן הוא מבוצע מחומר טבעי בגופנו. כמו כן, במקרים קלים אחרים, ניתן גם לעשות שימוש בחומרי מילון נספגים. במקרים בהם השינוי הנדרש הוא גדול יותר, ניתן לעשות זאת באמצעות שתלים.

על מרפאתנו- מרפאת DR

מרפאתנו ממוקדמת בשני מקומות ברחבי הארץ, בתל אביב ובחיפה. הניתוחים שלנו נערכים על ידי ד”ר רון עזריה וד”ר ענבר, רופאים בעלי התמחות בכירורגיה פלסטית בעלי ניסיון רב של שנים ואלפי ניתוחים מוצלחים. בנוסף, במרפאה נותנים שירות צוות מקצועי המלווה את המטופלים באופן אישי ושני רופאים מקצועיים נוספים: מומחה לפלסטיקה ומומחה להרדמה ולטיפול נמרץ.

לסיום

אם החלטת שאתה מעוניין לעשות שינוי, אתה מוזמן ליצור קשר עם מרפאתנו על מנת שנוכל לתאם עמך פגישת ייעוץ שבה נוכל להבין איזה סוג של ניתוח פנים אתה מעוניין לעבור, נסביר לך על כל הליך הניתוח וסיכוניו, על תהליך ההחלמה הצפוי לניתוחי פנים לגברים, וכן נענה לך על כל שאלותיך. לבסוף נבקש ממך מספר בדיקות שעליך יהיה להציג טרם הניתוח. אל דאגה- נשמח להסביר לך הכול כבר בפגישה הראשונה.

חזרה לרשימה