ללא קטגוריה

שאיבת שומן גדולה

במשך שנים, שאיבת שומן הוא אחד מהטיפולים הפופולאריים ביותר בקרב נשים וגברים המעוניינים להפטר מעודפי שומן עקשניים שהצטברו באיזור אחד או יותר בגופם, למשל, הבטן, ירכיים, הישבן, הברכיים, זרועות, צוואר, סנטר ועוד.

לרוב, מטופלים אלו, הם אנשים במשקל גוף “סביר”, כלומר, לא רזים אך גם לא שמנים מדי, אך מדווחים שיש להם עודפי שומן גדולים שלא יורדים למרות שהם אוכלים בריא ולמרות שהם מבצעים פעילות ספורטיבית. לאנשים רבים, עובדה זו עלולה להפריע להם מאוד במהלך חייהם, שכן מדובר במצבורי שומן עקשניים שפשוט לא נעלמים, הנובעים מגנטיקה ומגורמים אחרים שלא ניתן לשלוט בהם ואין שום דבר שניתן לעשות כדי להעלים אותו- חוץ מניתוח שאיבת שומן גדולה.

שאיבת שומן והצרת היקפים

המטופלים אשר מחלטים לעבור ניתוח שאיבת שומן, נהנים מגוף אידיאלי, הניתוח מסייע בשאיבת שומן ומיצוק, חיטוב הגוף ובצרת היקפים. נשים לאחר הניתוח, זוכים ליהנות מגוף מושלם ואידיאלי, אשר מאפשר להם להרגיש שלמים ומלאי ביטחון עם עצמם.

חשוב להדגיש- ניתוח שאיבת שומן יכול לסייע לכם לפסל ולעצב את גופכם,אך בשום פנים ואופן לא מדובר על כלי להרזיה מהירה. ולכן מתאים רק עבור אנשים שלא סובלים מעודף משקל חריג מדי.

שאיבת שומן גדולה- ההכנות לניתוח

ראשית, נקבע עמכם לפגישת ייעוץ במרפאתנו, על מנת שנוכל לתת לכם את כל המידע ולענות לכם על כל השאלות, על הניתוח עצמו, על ההחלמה ועוד. בנוסף, נערוך הערכת טרום ניתוחית, בה נבדוק את איכות העור. סימני מתיחה והידלדלות העור, מהווים סימן לאלסטיות פגומה של העור שיכולה להוביל לכך שלאחר הוצאת רקמות השומן, העור לא התכווץ ויהפוך למשטח חלק, אלא עלול לגרום להיווצרות של כפלי עור ושקעים. לכן נוודא לפני שהטונוס העורי תקין ובכך נוכל להתקדם למועד הניתוח.

ככל, שאיבת שומן הינו הליך קצר, יעיל וכמעט נטול סיבוכים. אורכו של ניתוח שאיבת שומן משתנה בהתאם לכמות השומן הרצויה להוצאה, הוא נערך בבית החולים בהרדמה מקומית או כללית. ההליך כרוך בהחדרה של צינורית קטנה ובשאיבת תאי השומן החוצה מאזור המטרה.

שאיבת שומן מחיר

עלות ההליך משתנה בעיקר על פי מספר אזורי המטרה וכמות השומן המוערך להוצאה, והיא נעה בדרך כלל בין 15,000-30,000 (ישנם ביטוחי בריאות משלימים, גם כאלו דרך קופות החולים המעניקים הנחות משמעותיות בניתוח שאיבת שומן במרפאות שבהסדר).

על מרפאתנו- מרפאת DR

מרפאתנו ממוקדמת בשני מקומות ברחבי הארץ, בתל אביב ובחיפה. הניתוחים שלנו נערכים על ידי ד”ר רון עזריה וד”ר ענבר, רופאים בעלי התמחות בכירורגיה פלסטית בעלי ניסיון רב של שנים ואלפי ניתוחים מוצלחים. בנוסף, במרפאה נותנים שירות צוות מקצועי המלווה את המטופלים באופן אישי ושני רופאים מקצועיים נוספים: מומחה לפלסטיקה ומומחה להרדמה ולטיפול נמרץ.

לפרטים נוספים, נשמח שתצרי עמנו קשר או שתשאירי את פרטייך באתרנו ונשמח לתת לך את כל הפרטים ואף לקבוע עמך פגישת ייעוץ.

חזרה לרשימה